Merhabalar bebeğim 8aylık oldu kolik bebekti hamağa alıştırdım hala hamakta sallanarak uyuyor asla ayakta sallanmayı sevmiyor. Beşiğinde sallayarak alışsın istiyorum ama çok ağlıyor normalde de uykuya geçerken cok mız mız inatçı sizler yatağına nasıl alıştırdınız? Erkenmi daha sonradan alıştırabilir miyim ?