Merhaba arkadaşlar
10 gündür sağ göğsümde emzirirken ağrı oluyordu, bebek bazen ısırdığı için normal kabul edip canım yansa da emzirmeye devam ettim, bugün ilk kez süt sağdığımda (işbaşı yaptığım için) göğsümden süte kan aktığını gördüm ve çok korktum, benzer durum yaşayan oldu mu acaba?
Bu arada doktorumla görüştüm, yakın zamanda meme ultrasonu çektireceğim ama beklerken endişeliyim:(