Bebeğimin inek sütü alerjisi çıktı. Diyete başlamadan 3 gün önce bebeğimde kabızlık başladı aslında kabızlık diyemem belki kakası sert tabir edildiği gibi değil herzaman ki gibi sıvı fakat kakasını yapamıyor hep ıkınıyor aradan 3gün geçiyor öyle yapıyor diyetimden beri hep böyle ve ıkınmaktan makatında küçük bi çatlak oluşmuş. Son kakasını en son 5 gün önce yaptı yarın 6.gün ve huzursuz bu yüzden bunu yaşayan bebeğiniz var mı acaba?