Arkadaşalar 1 ay oldu doğum yapalı göğüs uçlarım çok kötü oldu sağ göğsüm şimdi iyi ama sol göğüs ucum yarıldı. Bebeği emzirirken çok zorlanıyorum lansinoh krem ve gümüş kapak kullanıyorum ama sol taraf iyileşmedi emzirirken çok canım yanıyor, sol tarafı bi süre emzirmesem sağım yapsam bu göğsümü iyileşir mi bana zararı olur mu bu göğsü sağmamın fikri olan var mı acaba