Cinarindunyasi Merhaba kizlar. 1 haziranda dogum yaptim kanamam 40 gün surmedi tabi ama lohusaliktan cikinca 3 aylik igne vuruldum. Her ay neredeyse 1 gun farklilikla regl oluyorum ama sadece ilk gün kanama oluyor o da sadece geldigini göstermelik seklinde sonra 2. Gun gelmeyip 3. Gun geliyor cok afedersiniz 2 damlalik bisey. doktorum duzensiz olabilecegimi hatta hic olamama durumunda olacagini soylemisti ama benimki tuhaf geliyor gelmiyor gibi basina gelen var mi ?
S_D Cinarindunyasi canım başıma gelmedi ama bende bugün sağlık ocağında hemşireye sordum bu iğneyi böyle etkileri olduğunu söyledi hatta 1 yıl boyunca hiç olmayan bile oluyormuş ve anne sütünü de etkiliyor dedi o yüzden vazgeçtim ben
Cinarindunyasi S_D anne sutunu etkilediğini kendi doktorumda soylemedi saglik ocagi ebemizde bende onu bi sorayim o zaman tsk ederim canim