AlyaMiraTy Bebeğim 3 ay 20 günlük akşam 8 buçuktan sonra ful uyuyor gece bir kere kalkıyor sadece böyle olunca 5-6 saat aç kalıyor 3. saatte bir kaldırıp doyurmalı mıyım yoksa uyandıkça mı doyurayım bilemedim ??
Aysimannesi AlyaMiraTy 3 saat besle olayı kan şekeri düşer sarılık olur olayı, 1 ayından sonra bitiyor . Ben uyandırmadım kendi acıkınca uyanıyor zaten
jd16 AlyaMiraTy endişelenmeyin, 4.ay itibariyle 9saate kadar deliksiz uyuyabiliyorlar. O acıkınca mutlaka uyanacaktır. Dr.Osman Gönülal izleyebilirsiniz 🌸
Gizmomel 5-6 saat aç kalabilir sorun değil dedi doktorum o aylar İçin , uyku da çok önemli bebekler için
TuBeSe Benimde 44 günlük bebegim 3 saatte bir kaldırıyorum o uyanmadan bile kalmadığı zaman uyandirmamalimiyim.😏
unsuzkek TuBeSe Sizin bebeğinizin olduğu dönem de doktorum mutlaka 3-4 saatte bir gece gündüz besle diyordu bana 4 saati geçmesin diyordu açlığı.
Alparslan616161 AlyaMiraTy uyandıkça doyur bende mesela sadece mamayla besliyorum 2 de veriyrm gece bide sabah 7 de kalkıyor veriyorm doktor o kalkmadan uyandırma dedi zaten kendi isteyince uyanıp ağlıyor
Mlk16 AlyaMiraTy benimde 3 ay 28 günlük 8 gibi uyuyor mesela bende 12-1 de yatıyorum uyanmasada yatmadan önce emziyorum. alarm kurmayı bıraktım o acıkınca kalkıyor zaten bazen 3te bazen te bazen 5 te ama en geç 5 oluyor 6 olmadı hiç