2 ay önce sezeryan doğum yaptım kanamam 3.kez başlayınca yoğun bir şekilde doktora gittim. Kist var dedi ve duphaston verdi ama emzir derken bir emin olamadı doktor sanki. Bende çocuk doktoruna sordum oda emzirme ilaç bitene kadar diyor internete bakıyorum farklı bir doktor emzire bilirsiniz yazmış. Kafam çok karıştı kullanan varmı aranızda emzirirken?