Edaliprensess bende kızım iki yaşına girmesine 15gun vardı öyle başlımiştim,bu kadar kesin konuşmayın ilk günden,en az 15gun kadar deneyin,baktınız ilerlme yok bırakın ozman,ben 15gune kadar denediğimde vazgecicektim ama o ilk günleri düşündükçe vazgeçmedim, uzmanları dinleyin, şarkılar vs açın, mutlaka kakasınin ona geri döneceğini söyleyin,anlatın konuşun.kesfetmesi icn ona zman tanıyın,çişini yaptığında bırakın birazcık kalsın üstünde anlasın üstünün ıslandığini, gece gündüzü bir bırakın, çamaşırlari biriktirmeden eliznide yıkayın asın ki sorun yaşamayın kıyafet konusunda,bir hafta olduktan sonra kısa yürüyüşler yapın market gibi,sabır işii ,ilk zamanlar siz takip Edip götürün,sonra kızım cisin gelince haber ver deyin, aralıklı olarak tekrar edin.sabrederseniz başarırsınız,