Arkadaşlar ben meme mama devam ediyorumda. Mama olarak Hipp organik combiotik kullanıyordum bugün eşime al demiştim Hipp organik almış combiotik yazmıyor üzerinde, combiotikle farkı nedir bileniniz var mı daha kullanmadım iade mi etsem iyi midir o da ?