Kızlar bebeğim 36 günlük ben sütüm yetmiyormu diye düşünürk doktoruma gittim , 1 ayda alması gerkeen kiloyu 15 günde almışız, doktorum nasıl yetmez dedi , ama şöyle birşey var çok emmek istiyor bebeğim memeye yapışık yaşixak nerdeyse , emzik de almıyor sadece meme, gün içinde mememi yumşacık hissediyrum , bu yumşaklık süt azaldı demek mi, lütfen bilen varmı yazabilir mi