Bebeğim 20 aylık olacak. Keçi boynuzu aldım aktardan. Kendim öğütüp verebilir miyim? Yoksa kaynatarak mı vermeliyim? Siz bebeklerinize veriyor musunuz? Herhangi bir yan etkisini gördünüz mü?
İkinci sorum ise bağışıklık problemi. Oğlum her ay istisnasız hasta oluyor. İki ay önce covit sebepli havale geçirdi. Sık hasta olmaması için bağışıklığını başka nelerle yükseltebilirim? Her şeyi yiyen bir çocuk değil. Sadece belli şeyleri yiyor malesef