Busra112 Merhaba hanımlar. Kızım 6 buçuk aylım sürekli ağlıyor ağrısı var gibi. Diş mi acaba diyorum ama bakıyorum şişlik beyazlık vs. Yok. Bide kendini geriye atıyor kucağımıza aldığımızda. 3 4 gündür böyle. Yaşayan var mı?
Nazlican Busra112 8 aylık bizde bir süredir aynısını yaşıyoruz. Bende diş deyip duruyorum ama gelen bir şey de yok🤷🏻♀️ hele o kafa atmaları yok mu bir şey olacak ani hareketten diye ödüm kopuyor
Sukk10 Busra112 diş geliyor olabilir benim de suan kızım 6 buçuk aylık. Ve Bayadır ağlama kendini geri çekme emmek istememe uyumama gibi sorunlarımız vardi. Dişlerini kontrol edip duruyordum diş mi geliyor diye ama yok hiç bir belirtisi yoktu ağızda. Sonra geçenlerde bi baktım ki diş çıkmış bir anda çıktı yani hiç anlamdım nasıl oldu suan altta iki disimiz var
zynn Busra112 5. Ayda atak var ve ataklar dogmasi gereken haftasina gore hesaplaniyor, tam 5 aylikken olacak diye bir sey yok yani mesela 5,5 ay 6 ay gibi de denk gelmis olabilir. Diş degilse ates falan yoksa anlattiklariniz bana 5 ay atagini cagristirdi
Busra112 Nazlican evet bende korkuyorum. Bir anda böyle oldu. Neyi olduğunu anlayamıyorum canım sıkılıyor. Kucakta felan kendini geriye atıyor bi tuhaf oluyor. Uykuya dalamıyor, uyusa hemen uyanıyor sürekli ağlıyor. Şaşırdım kaldım 😔
Busra112 Divayorgun bende düşündüm onları. Kulak olsa diyorum sürekli eli kulağına gider. Boğaz ağrısı olabilir belki bilemiyorum. Ben sağlık memuruyum acil de çalışıyorum ama çocuğumu doktora götürmeye çekiniyorum🤦🏻♀️ Doktor neyi var diyecek sürekli ağlıyor mu dicem🤦🏻♀️ Böyle görünce de üzülüyorum napcam bilmiyorum 😔
Busra112 Divayorgun ağzına baktım diş mi acaba diye ama şişlik kızarıklık ateş yok. Sadece köpek dişinin orası şiş gibi geldi ama önce ön alt dişler çıkmaz mı?
Divayorgun Busra112 ptesiye çok var olmadı sabahtan sağlık ocağına götürün isterseniz. Kulak boğaz bakar dr
Busra112 Divayorgun ya da yarın işe gittiğimde doktorla görüşürüm. Bazen randevusuz hasta alıyor bir kaç tane. Hiç sevmem de böyle rica minnet bişey istemeyi ama bakalım.
Busra112 Sukk10 sonrasın da rahatladı mı peki? İnş bizim de çıkar da biraz olsun rahatlar. Diştendir inş. Yoksa o mu bu mu diye düşünmekten kafayı yicem
Sukk10 Busra112 biraz rahatladı ama hala var biraz huysuzlugu. Tabi ilki kadar değil hem o hem ben biraz rahatladık
Ayazpoyraz2821 Busra112 bnm oglumda ayni cnm ya hep agliyo drmak istemiyo ne kuckta ne bebek arabsnda