Meriz ya caniiim ayni hatayı yaptım geçen ay mahvettim çocuğumu. Bebeğin doyup doymadigini kontrolde kilosuyla biz anlarız dedi doktor bende doymuyor diye mama takviyesi yaptım hiç kaka sıkıntısı olmayan çocuğum kabız oldu iki üç haftadır ugrasiyorum. Meğer sütüm azalmamis bebek daha güzel çektiği için memede süt kalmıyormuş bı de ara ara bebeklerin durağan zamanları oluyormuş e bebek yeteri kadar emmeyince sütte gelmiyormus. Şu an sütüm gayet iyi rezene çayı kimyon tohumu çayı içiyorum maydanoz dere otu marul kabak hurma çiğ badem bal kabağı ve bol su mutlaka tuketilecek dedi doktor. İnan hepsinden nefret ediyorum ama bir haftadır her gün yiyorum sütüm mükemmel bebişim haftada 200 Gr almış Ebe çok güzel dedi lütfen mama işini doktoruna danış benim yaptığım hatayı yapma 😔 mamada az miktarda olsa da şeker oluyormuş bebek mamayı icince anne sütünden uzaklasiyormus öyle de oldu birkaç vermeme