Mlk16 kimi insan çok rahat olur kimisi öyle değil yapı meselesi bence
çok kötü durum benim için Allah’tan çalıştıran kocam yok ve zaten çalışmayı sevmiyorum
7 Aylık bebeğim herşeyiyle kendim ilgileniyorum yorulmuyorum gayette keyif alarak yapıyorum annemlere gittimizde bile gözüm usgunde olur ben yedirirm ben icirim ben uyuturum ben üstümü altını değiştiririm herşeyim ve bu düşünce bile beni maf ediyor kayınvalidelem annem diye sevdiği zaman bile kalbim acıyor nedense bırakmayı düşünmüyorum 5.6, yaşına gelince anca diyorum acelesi yok diyorum 💐 sonuçta kimse bakmaya mecbur değil kimse için dogurmadim kimseye güvenerek çocuk yapmadım diyorum çocuğumun anne baba ilgisine sevgisine vaktine ihtiyacı var anı yaşıyorum her anım kıymetli Elhamdülillah 🤲
Bu günler bir daha geri gelmiyecek 💙