Hanımlar oğlum çaydanlığın üstüne düştü ve kolu yandı. Bugün 2. Günün sonundayiz ve kolu biraz şişmiş yarın tekrar sağlık ocağına götüreceğim ama biraz endişelendim şişme normal mi acaba? Bu ara üç tane krem kullanıyorum. Biri enfeksiyon için doktor vermişti buna rağmen sisti