Kimeneayol Kızlar 8 aylık bebekle uçak yolculuğu nasıl olur deneyimlenen var mı? Uçakta neler yapmalıyım, neye dikkat etmeliyim ? Ayrıca 4 günlük bir gezi olacak sizce kolay olur mu😬
Helbetyakalayamambeyefendi Kimeneayol bugun 4bucuk aylik kizimla yolculuk yaptim. 1saatlik yolun 50dksi hic susmadan agladi😂😂😂
Haydinn Kimeneayol tek mi seyahat edeceksiniz ? Kesinlikle bebek arabasını uçağa kadar götürün sevdiği bi kaç oyuncağı yanınızda bulundurun emziriyorsanız( emzirme önlüğünüzü unutmayın) kalkış inişlerde besleyin uyuyacağını düşünmüştüm ama asla uyumamıştı kızım biraz yaramazlık yaptı ama ilgi odağındaydı herkesin 2 saatlik yolculuğumuz hiçte fena geçmedi üstelikte tektik kızımla 😂 ondan sonra bebek arabasına koyar koymaz uyumuştu size de iyi tatiller inşallah cok güzel geçer 🌸❤️
Hilal-95 Kimeneayol bende bebeğin 8 aylıken İstanbuldan bodruma gittik bebeğimi kalkısda emzırmeye calıstım ama istemedi basınçda kulakalrı acımasın diye emzirme önlüğü ile emzirdim motor sesini duyunca uyudu zor olsada
MrzBaby Benim oğlumda 9 aylık birlikte Antalyaya uçtuk. Çok rahat geçti hava basıncı için emzik verin isterseniz. Bebeğinizin ihtiyaçlarını uçağın içine alabiliyorsunuz ztn mama ve sıvı şeyler. Bebek arabasıylada uçağa kadar gidebiliyorsunuz çok rahat yani.
MrzBaby Kimeneayol hayır fazla sıkıntı olacağını sanmıyorum. Emzirede bilirsiniz iniş ve kalkışlarda. Benim oğlum uçağa bindik uyudu diğer güne kadar baya yorulmuştu 😀
Helbetyakalayamambeyefendi Kimeneayol maalesef😂 emzirmeye calistim emmedi,sevdigi oyuncagini almistim yanima yuzune bile bakmadi. Basinctan mi rahatsiz oldu anlamadim. Sizinki cok rahat gecer insallah
Kimeneayol Haydinn hayır eşim de olacak. Tavsiyeler için çok teşekkür ederim. Bizim bebek arabası iki parça halınde katlanıyor alırlar mı?
Haydinn Kimeneayol oh eşinizde yanınızda mis 😂 evet biletlerinizi kestirirken arabanızı uçağa kadar götürmek istediğinizi söylerseniz bir büyük boy poşet veriyorlar uçağın kapısına gelince poşete koyup olduğu yere bırakıyorsunuz onlar bagaja yerleştiriyor inerkende uçağın kapısında alıyorsunuz ☺️