Kızlar cumartesiden beri bebeğim kakasını yapamıyor . Bugünde 1 saattir kavranıyor gaz çıkıyor ama kaka yok :( çok ağlıyor huysuzlanıyor. Dün zeytinyağı kattık mamasına, Mamasını değiştirdik,fitil aldık yarıya kırdık soktuk popodan iki dakika tuttuk yine itti fitili çıkaramadı.