EmnEymn Ankara’ya yeni taşındım. 2 tane çocuğum var zaten çok sık hasta oluyorlar. O sebeple birkaç defa gidip deneyimlemiş oldum. Ayça Pınar NAS isimli bayan doktor çok ilgili, teşhis ve tedavisi de olumlu oldu bizde. Umarım çok ihtiyaç olmaz ama olursa da yine kendisine devam etmeyi planlıyorum. Çok güleryüzlü, ilgili, tüm soruları cevaplıyor, geçiştirmiyor,uzunca muayene edip Bilgiler veriyor. Umarım size de faydası olur.