Kızlar bebeğim 9 aylık İstanbul’da yaşıyorum bi kaç gün oldu ailemin yanına Gaziantep’e geldim hava değişikliğinden midir bilmem ama kızımın iki gündür burnu akıyor normal de tıkalı olur damla falan kullanırdım ama iki gündür akıyor sürekli bugün de ara ara öksürük oldu vücudu çok sıcak geliyor ateşini ölçüyorum 37, 37.5, 38 arasında gidip geliyor sürekli üşüttü mü acaba acile falan götürmeli miyim ?