Minik-13 tabikide. Sabahları peynirli omlet, tarhana tost, yulaflı elmali cevizli lapa( ozellikle dis doneminde), hurmali pankek ( degistirerek de yapabilirsin) zaten zamanla kendin de tarif degistire degistire farkli seyler yaparsin. Bu arada her kahvaltidan sonra keciboynuzu ozu vermege calis istahi aciyo. Uyuyup uyandiktan sonra mevsim meyvelerinden veriyorum ondan 2 3 saat sonra da kemik suyundan corba yapip veriyorum. Aksam yemegindede pirzola et, hindi eti , yesil mercimek , yesik fasulye, kuru fasulye vs yanina da basmati pirinc yapiyorum sulu yemeklerin. Tabikide surekli emziriyorum yemeyebilir stres yapma emzirmekten vazgecme. Sutunun kalitesi icin saglikli beslen. Ben yagsiz pankek tarzi seyler yaptigimde onun yemesini sagliyorum. Tabikide suan bebegin cok kucuk ama sende sevklendirmeye basla. Ver eline oynasin yemege calissin. Lapa tarzi seyler yerinde olsam vermem bana cok ktou bir beslenme bicimi geliyor herseyi karistirip vermek. Cocuk ne yedigini bilmiyor. Corba yaparken yalniz baya kati kivamli yapiyorum. Kizim 12 aylik beslenme bicimimiz bu sekilde. He bu arada 2-3 gunde bir kastamonu sarimsagi yutmayi unutma. İkinizinde bagisikligini guclendirir. Baska sormak istedigin birsey varsa cevaplarim