sacmalamayten1 Esimle evlenirken durumumuz yok diye gumus almistik eşime Benimki altın ama onun da altin takmasini istiyorum fiyat ne acaba bise isim yazdirinca ne kadar oluyo ek bi ucret aliniyomu bi çeyrek bir de gram var elimde onlarla alinabilirmi.
hum55x sacmalamayten1 alacağınız modele göre değişir. İçi dolu ağır bir şey olursa yetmez ama içi boş sade bir şey olursa yeter.
Ayselmiros sacmalamayten1 çok rahat alırsın canım isim yazmaya ek ücret alınmıyor eline para da kalır
Angel00 sacmalamayten1 yüzüğe isim yazınca fiyat da değişiklik olmuyor diye biliyorum canım . Fiyatlarını da bilen arkadaşlara yazarlar😊
Tiredwoman sacmalamayten1 bende bekliyim eşimde dün bana lafını soktu bi yüzlük al artık parmağıma diye önümüzdeki ay evlilik yıldönümümüz bende almak istiyorum
sacmalamayten1 Tiredwoman bende dogumgununde almak istiyorum laf sokmak yok da olsa iyi olur yani altin🤣
BurcuKucuk sacmalamayten1 erkeğe altın hem haram hem bence hiç yakışmıyor yani itici duruyor tabi zevk sizin ama fiyatlar şu an çok uçuk
Tiredwoman sacmalamayten1 6’sında bizimde benimde tek taşım var hiç kullanmıyorum beğenmiyorum onu verip birazda üzerine koyup alıcam bende bakalım ama altın almakta biraz kafamı kurcalıyor çünkü eşim malına pek önem vermez kırılmış yırtılmış veya kaybolmuş önemsemez korkuyorumda Almaya açıkcası 🤣
hemsire09 Tubasahra bizde usül yerini bulsun diye altın aldık ama o ekstra bir de gümüş aldı hep gümüşü taktı altını da hatıra diye kaldırdık 😊