MerveSinan Merhaba canım. Benim Bebeklerim yogunbakımda kaldıkları dönemde ben de hep sutumu sagiyordum. Eve geldiklerinde de sagdigim sütleri vermeye devam ettim. Dondurdugum sutu 3 ay ,Buzdolabindaki sutu 3 gün, oda sıcaklığındaki sutu de 3 saat süreyle kullaniyordum. Farklı saatlerde sagdigim sütleri karistirmiyordum ama dolapta aynı sogukluga geldiklerinde karıştırıp ilitildiktan sonra veriyordum. BAna bu şekilde anlatılmisti. Üzerlerine saatini yazarsan unutmazsin ben bir kağıda yazıp kapağının arasına sıkıştırıyordum. Önemli olan 3 gunu geçmemesi ve farkli sicakliktaki sutlerin karistirilmamasi diye biliyorum.
MerveSinan