Prensesss_annesiii Kızlar ehlieyt alicam yazılı sınava girdim kaldım nasıl çalışmalıyım nasıl gecicem ):
Merve Prensesss_annesiii ilk defa yazılı sınavdan kalan duydum🥲 çıkmış sorulara çalışın çoğu aynı çıkıyor zaten
birprensannesi0208 Prensesss_annesiii valla ben genelde geceleri bebemi uyutunca uygulamadan calışdım ama fırsat bulsukca gün içindede calışdım bir seferde geçdim hiç beklemezdim kendimden 😃
bambiii Prensesss_annesiii önceden çıkmış soruları çözün inanın o kadar çok faydası olacak ki. Hatırlayacaksınız sınav esnasında. Ben iki kez sınava girdim ikisindede full çektim bu sayede.
theAna Prensesss_annesiii intentte çıkmış sorular var onları çözün etkisi oluyor. Uygulaması vardı hatta ben o şekilde kazandım.
Pericikk Prensesss_annesiii hiç derslere gitmemiştim sadece soruları çözdüm geçtim bolca soru çözün emin olun geçersiniz
Birbebek34 Prensesss_annesiii ilk defa yazılı sınavdan kalana denk geliyorum.çıkmış soruları cözerseniz iyi olur.