Merabalar bugun doktorumuz balık yağı onerdı 14 ayllık moller hergun 1 cay kasıgı dedı ve tok karına dedı sızler nasıl kullandınız farklı yorumlar okudum ıkı gunde bır dıyen var ama benım doktorum hergun dedı bıde bazı yprumlarda ıcınde d vitamını oldugu ıcın yazın kullanılmaz yazan var kullanam memnun kalan ve kullanım seklınız nasıldır yazabılır mısınız