Ağlamaktan moraran 25 günlük kolik bir bebeğe sahibim sabah 7-12 akşam 7-10 arası krizlerimiz tutuyor sadece memede sakinleşiyo çok zor uyuyo bu durum daha ne kadar devam edicek, siz bebeklerinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz?tecrübeli kolik bebek annelerinin önerilerini bekliyorum