Papatya2636 4 gün sonra üç aylık akşam uykusuna kesin balkonda dalacak araba sesleriyle çok işlek bir yerde oturuyoruz. İçeri girdim mi hemen uyanıyor. Emziğini veriyorum balkonda sağa sol yürüyorum sallayarak . Durursam yürümeden ya da oturursam farkediyor. Gözüne göz bando yada tülbent yada müslin örtüyorum . Ninni söylüyorum benim sesim rahatlatıyor onu. İyice dalmasını bekliyorum 20-30 dk normal sallama sürem uzarsa 45dk 1 saat . İyice uykuya dalınca beşiğine koyarken kaşlarının arasına yavaş yavaş sürekli peşi sıra küçük öpücükler konduruyorum.sonra 5-10 dk beşikte sallıyorum gece sadece acıkınca ve beze uyanıyor . Gündüz tüm bunları yapıyorum en fazla yarım saat sonra uyanıyor zaten kucağımda uykunun bir kısmını almış oluyor