Arkadaşlar selam işe başladım bebegim 9 aylık sağdığım sütleri asla annem içiremiyor. Biberon , kaşık, bardak, alıştırma bardağı herşey deniyor ama
İçmek istemiyor ben geldiğimde full memede emiyor gün icindede güzel yiiyormuş ama süt icmiyor ne yapabilirim tavsiyeniz nedir başına gelen var mı