Hanımlar alerjim çok fazla arttı. bacaklarım şişti her yerime de yayılıyor. Acile gittim biraz önce bu ilacı verdi ama 8 10 saat emzirmemen gerektiğini söyledi kızım 11 aylık. Emzirirken bunu kullandınız mı ? Gece içsem gece boyu vermesem mi ya da başka bi önerisi olan var mı alerji için