Alparslanmomss Kızlar merhaba bebeğim 7.5 aylık bezinde bugun pembe leke gördüm kiremit renginde susuz mu kaldı acaba çünkü su az içiyor yada ben unutuyorum valla ilk defa oldu korktum
Littlebird Alparslanmomss geçen yaz kızım 9 aylıkken oluyordu pembe leke. Suyu az içince oluyor böbrekler susuz kalıyor
Alparslanmomss Deletedmom0099 ek gıda da alıyor 2 öğün ama doymuyor gibi geçen ay 9500 kiloydu şimdi 9300 e düşmüş çok terliyor çok susuz kaldı sanırım oysa sürekli veriyorum
Deletedmom0099 Alparslanmomss mama veriyor musunuz? su içmiyorsa ayrandır, taze sıkılmıs meyve suyudur böyle şeylerle sıvı alımını destekleyebilirsiniz kilo vermesi konusunda doktorun yorumu ne oldu peki?