aybikebusraa Arkadaşlar 6 aylık kızım iki haftadır terlemekten sıcaktan uyuyamıyor perişan oldu garibim tüm camlar açık çarpar diye korkuyorum ama perde kımıldamıyor vantilatör uzaktan koysam hasta yapar mı siz nasıl uyutuyorsunuz 😭
Anonim81 aybikebusraa valla ben biraz duvardan sektirerek serinletiyorum çocuğu. Enfeksiyon olmadığı sürece vantilatör klima hasta etmez dedi doktor. Bizim içinde geçerli. Dibine dibine sokmadığın sürece. Klimayı da 26 dereceye sabitliyorum bazen bebeği klimanın uzak tarafına koyuyorum ama klimayı sürekli çalıştırmak maalesef mümkün olmuyor.
Haffuse Ahhhvahhhhhh ayni dertten oda oda dolaniyorz 6 aylik kizimla… Biz de de tum camlar acik 0 hava… Vantilator kizinin uzerine esmese soryn olmaz