Merhabalar 11 aylık oğlum sürekli alt arka tarafları kaşıyor. Hafif pişik oldu. Ayın 13 ünden beri de sürekli ateşi var ama hafif ateş. Gündüzleri bazen düşüyor ama akşam hep var. Çıkmıyor da düşmüyor da. Bir ara 38.5 a yükselmişti onda da dolven verdim bir daha hiç o kadar yükselmedi. Bu diş ateşi midir, bir bilgisi olan var mı acaba? Diş çıkana kadar böyle sürer mi bir de?