Tubis_0 kızım suan 21 günlük ve 3 günlükken bende yatırdım 17 saat fototerapi aldı . Eve getirdim ve inanın 12-13 saat hiç uyanmadı o gece ne yaptıysam .. ama Uyandırmaya çalışmaktan hiç bıkmadım elini yüzünü ıslattım , ayağını cimcikledim , yanağına dokundum sürekli , burnunu sıktım çünkü çok huylaniyorlar . Zor biliyorum ama bıkmadan sürekli uyandır ben 2 saatte bir emziriyorum ama emzirmeden yarım saat önce uyandırmaya çalışmaya başlıyorum bile . Önemli olan emzirmek lütfen sürekli emzirin . Memenizi almayacaktır uyku sersemi olduğu için memenizin ucunu ağzının etrafında gezdirin alacaktır inşallah. 🙏 Rabbim bebislerimize şifa versin