TuBeSe hepimizin evladını bağışlasın Rabbim ben teşekkür ederim keşke bende daha ilk zamanlarda detaylı araştırsaydım diyorum bu kadar zorlanmazdım daha bir aydır desteksiz uyuyor hatta ara ara yine ben kucağımda uyutup koyuyorum yatağına 0 desteksiz diyemeyiz ama en başından beri dikkat ettiğim şey saat aralıkları oldu bir de ortalama yazar saat aralıklarlı siz bebeğinizin ihtiyacına göre hareket edin 9 ay 22 günlük oldu bugün 3-3.5 saat yazıyor uyanıklık süresi ortalama ama bizim bebiş 2.45 dk uykuya geçmiş oluyor dayanamıyor beklettiğim zaman uyuyamıyor ve uyanıklık süresinden sonra değil de uyumuş olması gereken saatte o süre içinde yani 3 saat uyanık kalması gerekiyor yazıyor ama 3. Saatin sonunda uyumuş olması gerekiyor yani yarım saatse uyanık kalma süreniz 15 dk oynayın sonra rutinlere başlayın beslenme alt değiştirme falan zaten rutinleri yaparken geçecek bi 10 dk sonra nasıl uyuyorsa öyle uyutun ama tek destek vererek uyutun hep ben genelde kucağımda pış pışla uyuttum bırakması kolay oldu destek çok olursa bırakması zor olabilir meme de uyutmaya alıştırmayın karnı tamamen doluyken hazımsızlık yapar hemen uyumaz uyumadan en az 20 dk yarım saat önce doyurun gerçekten çok işinize yarayacak şimdiden böyle başlamak instagramda annecaretta baldananne falan var onların yazılarına bakarak düzen kurdum ben 4. Ay atağı bittikten sonra uyku eğitimi verebilirsiniz ne kadar erken o kadar iyi olur sizin için