Bugüne kadar her an o kadar temkinli ve dikkatliydim ki çok korkuyordum hep böyle birsey olacağından ve bebeğimi asla yanıma almazdım hiç sürekli uyanır kızım geceleri ağlar sallarım bazen emer uyur sabah yedide filan aptal gibi yanıma aldım uyuyordu dalmısım ben 6.5 aylık suan miniğim bi an küt sesiyle uyandım resmen çıldırdım Allahım neden basıma geldi böyle birsey bilmiyorum korktuğum ne varsa olur zaten yatağım yere yakın yüksek değil en fazla 50 cm ama parkeye düşmüş yavrum sırt üstü çok ağladı hemen toparlandı kusmadı gözleri bilinci takibi filan da iyi ama uyudu zorla uyandırıyorum geri uyuyor uyku saati olduğu içindir inşaAllah başka birsey değildir nefes alışverişi de gayet iyi eşim bu gece nöbetteydi hemen aradım geliyor onu bekliyorum hastaneye gitmek icin dua edin ne olur yavruma birsey olmasın nasıl böyle bir ihmalkarlık yaptım bilmiyorum o kadar kötü hissediyorum ki kendimi bir çocuğa sahip çıkamadım😣😔