Begum_eda123 Kanal yapılırken lokal verdiler üç ayı gecmisti hamileliğim, kaplama yaparken almadım zaten. Doktorum hamileligimde kanal tedavisini uygun gördü yaptık dişim kötüydü çünkü baya, doğumdan sonrasına kalsın kaplama dedi hiç öyle emzirme falan demedi sıkıntı olmuyor demek ki diye düşündüm bende