İlginç şekilde tüy dökücü, tüy sarartıcı, saç boyası gibi kimyasal ürünler emzirirken kullanılır mı diye Türkçe aratınca genelde hep hayır asla vs yazıyor. Ancak İngilizce aratırsanız sorun olmadığı yazıyor. Açıkçası bacağa sürülen kimyasalın süte geçmesi bana pek mümkün görünmüyor