Esraaa55 Merhaba 4 ay 15 günlük kız bebeğim var kakasını yaparken sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor hatta bu ara ıshal olmuş ıshalken bıle kakasını ıkınarak yapıyor 2 aylıkken makatında catlak falan varmı dıe bakılmıstı bırsey cıkmamıstı ıkınması normal mi?
Esraaa55 Zynpslh0 bn 1 aylık kontrolumde sormustum doktora normal zamanla düzelicek demişti ama hala düzelmedi acaba daha erkenmı bilmiyorum