Arkadaşlar merhaba, bebeğim 8.5 aylık şu an hasta ve hiç bişey yemiyor sadece emiyor, bu hastalık döneminde ki iştahsızlık la nasıl başa çıkıyorsunuz? Lütfen bilgisi olan yardımcı olsun iyileştiği zaman eskisi gibi oluyor mu tecrübelerinize ihtiyacım var belki aynı şeyler yaşayanlara da çare oluruz 🤲🏻