SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar kullanan var mı hangisi iyidir hem uygun hem kaliteli birşey arıyorum
Nilunas SeninAnnenBirMelektiYavrm biz çok oldu taktıralı 750 ye tanıdığın arıtma dükkanından yaptırdık ama hiç beğenmiyorum tadını arızası musluk başlığı hep bşr masraf içinde arıtmamız. Kayınvalidem kışın Philips ikini taktırmış 3500 ödemiş ama böyle bir su tadı yok çok güzel. Ucuza malın parası sonradan kat kat çıkıyor diyeyim
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nilunas ucuz taktırmak değil zaten amacım. Kaliteli hemde Uygun olsun. Yani gidip 5 10 bin veremem mesela