4,5 aylik kizim son 1 aydir surekli aglayarak uyanir ve susturmasi cok zor oluyor.Uykusu geldiginde de agliyor o normal.Ama 2 haftadir falan aksam 8 olunca siddetli aglama krizleri giriyor cok zor uyutuyorum.Gunduz uykularini almis oluyor sorunsuz.Gece de saat basindan bile daha kisa surelerde aglayarak kalkiyor ama tam uyanmiyor sadece avaz avaz bagirarak agliyor.Bazen emmeyle sakinlesiyor bazen sakinlesmiyor 1 saat agliyor siddetli bir sekilde.Anlayamiyorum nedir bu?Saglik sorunu da yok gaz sorunumuz da olmadi ama neden olabilir?Sabah uyaninca hepsi bitmis oluyor