EsnadinAnnesi Kızlar, elimi kestim , kanı durdurmaya çalışırken kızım açmış benim el kremimi yerlere üstüne falan sürmüş , yedi mi yemedi mi bilmiyorum yerse bir şey olur mu
Makaron_88 EsnadinAnnesi valla bnim oğlumda küçükken bepantol yemişti şükür bişey olmadı inş sizdede bişey olmaz
Ballbckk EsnadinAnnesi canım 112 yine arayıp sorabilirsiniz doktora bağlıyorlar sizi ,doktorla konuşuyorsunuz yada 114 zehirlenme hattı var orayı arayıp sorabilirsiniz ben bebeğim bişey yediği zaman arıyorum geçen bebekler için olan pastel boyasını yemişti önce 112 yi aradım oradaki doktora danıştım 114 e yönlendirdiler oradaki doktora da danıştım Bi sıkıntı olmadı şükür sende istersen arayıp danışabilirsin.
Fadikkxx EsnadinAnnesi merhabalar güzel anne , öncelikle geçmiş olsun eliniz için.. umarım iyisinizdir.. bebeğinize gelecek olursak. Biraz gözlemleyin beklenmedik bir şey görürseniz. Doktora götürürsünüz.. inşallah olmaz.. dualarım sizinle.