Hnd99 Kızlar bugün Covid olduğumu öğrendim bebeğimde çok küçük endişeleniyorum, maskesiz yaklaşmıyorum emzirmiyorum ama onada geçti kesin çünkü ara ara öksürmeye başladı oda Başına gelen var mı ne yapmalıyım? Doktorlar ne diyor?
MerveBostan Hnd99 benim bebeğim de 2 aylikken covid olduk ben çok ağir atlattım bol meyve zerdecal bal vitamin takviyeleri ve parol aldim. Bebeğime de geçmişti doktora goturdum calpol verdik sadece bol bol emzirdim çok sukur hafif geçirdi bebeğinizi bol bol emzirin
Elife05 Bnde olmuştum bazen maske takıp bazende maskesız emzırıordum.c vıtamını vermıstı doktorum suya atılsndan onu ıcıordum.ama bebegın antıkorlu korkma gecmez demiştı.ve parol almıştım.gun ıcındede ara ara bal lımon zencefıl suyu(çayı)yapıp ıctım.4-5 gunde gecmiştı.
Kvsr42 Bizde yeni atlattık bebeğim 2 aylik ciğerlerine inmişti 5 gun hastanede yattik ins sizin bebekte yokdur 😔