Benim de o zamanlar almıyordu sol memeyi ne kadar zorlasam da sağ emiyordu ya da solu alıp hemen geri bırakıyordu. Şimdi düzeldi 8 aylığız. İki meme arasında tat farkı olabiliyormuş birinde süt tatlı diğerinde tuzlu gibi, yediklerimizden kaynaklıymış sanırım ben düzelir diye düşünüyorum🙏🏻