Fatma23 Merhaba kızlar doğum yapalı 2 ay oldu O 40 günlük kanamam da çoktan bitti ama 2 gündür yine kanamam başladı peçeteyle sildiğim zaman kan çıkıyor ama affedersiniz tuvaletin içinde kan yok acaba yine hamilemıyım? Yoksa normal mı
Fatma23 Umarım öyledir çünkü 3-4 hafta geçti Lohusalık kanamanın üstünden şimdi 2 gün hafif kanama başlaması korktum açıkçası