Kızlar 23 aylık bebeğim var kaç gündür ateşi vardı hasta heralde dedik ve şimdi heryerinde kıpkırmızı lekeler var kasıklarından tutun kulak arkasına kadar kızamık olabilir dedi annem yarın hemen sağlık ocağına götürcem ama şimdi çok korktum bişey olmaz demi 😔