Mirosko Ay bu ara kızımda bi adet emerken birden çıkarıp geriniyoda geriniyo 3 buçuk aylığız sizdede aynı durum varmı büyüyo diye herhalde böyle🤔
Zeysars Mirosko benim bebeğim de 3 aylık aşağı yukarı 1.5 - 2 aydan beri geriniyor. Olan memeye oluyor lastik gibi çektikçe çekiyor 🤪
1balAnnesi Mirosko benim bebeğim de 3 aylık 1 hafta 10 gündür hep öyle sonra da ağlıyo sinirleniyo neden yapıyor anlamadım gazdan mı artık bilmiyorum
Gamzeciks Mirosko bizimkide çok yapıyor. Kafasını da çeviriyor sürekli. Gerinirken mememi koparmasa bari 😂😂
Mirosko Gamzeciks neyse dönemsel bişey demekki eskiye oranla bu ay ağladığında memeyide almakta biraz zorlanıyo hatta