AnGeL_24 Merhaba arkadaşlar oğluşum 20 günlük ve uyumuyor sakince bakiyor yemeğini yiyor sakince duruyor uyumuyor normal mi bugün çok az uyudu
Umayinannesi21 AnGeL_24 maşallah bebeğinize sakince dursun uyumasın 26 günlük bebeğim gaz sancılarından uyuyamıyor sadece göğsümde uyuyabiliyor
SevgiliMerdin AnGeL_24 sakin duruyorsa yine iyi benim 27 günlük bebeğim ya meme de duracak yada çığlık çığlığa ağlayacak asla etrafa bakınıp öylece sakin bi şekil de yatmaz uyumuyor da sürekli ağlama krizi
AnGeL_24 Aslancoo Umayinannesi21 SevgiliMerdin benimkinin de qaz sacilari vardi simdi biraz var ve süt icdikden sonra uyuyordu ama simdi uyumuyor