Ilk dogdugunda oksijensiz die kuvöz e aldılar.. 1 hafta sonra servise çıktık bebegimle.. halen antibiyotik tedavisi devam ediyo die hastanedeyiz.. günlük kilo takibi yapılıyo fakat benim bebegim her gün 20 30 gram kilo veriyo.. emmesi yok ben sürekli ağzına sağıyorum memeyi oda yutkunuyo sadece..n yapabilirim normal mi