Twinssmomm benim de ikizlerım 32+3 te doğdular. Kızım 2 kilo , oğlum 1,600 idi. Onları gördüğümde toparlayacaklarına inanamazdım,15 gün küvezde kaldılar. Ama şimdi o 1,5 kiloluk bebek bir tosun oldu teyzesi 🥰 hiç üzülme çok güçlüler deneyimli bi anne olrk yazıyorum