yamantosunannesi Hanımlar bebişinize diş buğdayı yaptınız mı? O gün neler yapılıyor? masanızı nasıl süslediniz(hediyelik,ikram) Fikirlerinizi bekliyorum😊
Seliminannesi68 yamantosunannesi Ben yaptım canım 😊 Börek tatlı salata muffin gibi klasik şeyleri yaptım balonlarla bayrakla masayı süsledim onun haricinde tepsiye makas tesbih kalem gibi şeyler koydum belki duymuşsundur makas seçerse doktor kalem seçerse alim öğretmen olur diyorlar ya gelenek haline gelmiş onu yaptık böyle yani 😊
Deletedmom_28 yamantosunannesi diş buğdayı değil de yarım yaş kutlaması yapmayı düşünüyorum şapkasını aldım ½ yazıyor üzerinde ve pastası için 6 ay yazısı aldım pastasını kendim yapacağım bide yerlere balon aldım 🙈
asiltonunmommysi yamantosunannesi yaptım oğlum için bende, fotoğraf koyayım. Tavuklu göbek salata Diş buğdayı narlı Çikolata topu Jelibon diş Külah tatlısı
Belosunannesi yamantosunannesi oğluma yapmıştım kızıma 6 ay kınası yaptım daha dışımız çıkmadı ama aile arasında yaparım büyük ihtimal
yamantosunannesi Seliminannesi68 çok teşekkür ederimm😌 buğday kaynattınız mı o nasıl oluyor misafirlere mi veriliyor
Seliminannesi68 yamantosunannesi Evet kaynattım nasıl yapılacağını bilmiyorsan internetten de bakabilirsin çok basit. Yapıp misafirlere dağıttım ben
yamantosunannesi Deletedmom_28 bende yarım yaş için şapka, banner aldım onu yarın yapmayı düşünüyorum. Bu diş buğdayını merak ettim gelenekten bi haberim de 😅😅
Seliminannesi68 Seliminannesi68 Aa birde buğday pişirildikten sonra (soğutup tabi) bebeğin başından aşağı dökülürmüş bebeğin başında kalan buğdaylar ipe dizilirmiş ve inci gibi sıra sıra dişlerinin olması için dua edilirmiş ben bunu bilmiyordum ama komşumuz yaptı
yamantosunannesi asiltonunmommysi ayy çok güzel görünüyor diş şeklinde şeker çok iyi fikirmiş. Havuçlu bannerı siz mi yaptınız çok orijinal. Nette 60 tlden aşağı satılmıyor ya
asiltonunmommysi yamantosunannesi gördüğünüz her şeyi pastayı da arkadaşlarımla beraber yaptık. Havuçlu banner dediğiniz mama sandalyesine astığım mı? Pinterestte mi bi yerde görmüştüm turuncu yeşil kartonlardan kendim kestim ipe dizdim iğne ile
Hellomoto yamantosunannesi yapmadık ama Bi resimini cekecem onu bosver ama diş çıkınca ne yapılır bilgin varmı
cahillesohbetikestim yamantosunannesi ben evde yapmadım zaten herkes tatildeydi gelen olmayacaktı sadece buğdayın hazırlayıp mahallede yakın komşularımızla dağıttık sadece küçük bir pankart hazırladım oğlum için fotoğraf çekildik o kadar 🥰🤭
yamantosunannesi cahillesohbetikestim ben de yapmayı düşünmüyordum da birden özeniverdim içimde kalmasın diye😅